Thursday, October 06, 2011

Revival!

I anledning af at vi har fået en ny regering, og at jeg har fået lidt bedre tid igen, har jeg fået lyst til at genoplive "ABSOLUT YTRINGSFRIHED" efter en pauce på 2½ år.

Langt hen af vejen har jeg i de år hvor bloggen var mest aktiv, hængt den borgerlige regering ud for pressekontrol, ytringskontrol og magtfuldkommenhed. Jeg har således uden fuldgyldigt at argumentere for det hængt den nu afgåede regering ud som hovedansvarlig for den højretunge pressedækning - nyhedsformidling - ytringsformídling, som er set i de forløbne 10 år.

Jeg vil holde mig selv ansvarlig for den påstand, og nøje følge udviklingen i tiden under den nye regering.

Vil den nye regering på samme vis tage patent på korrekte holdninger? Vil den nye regering på samme vil undertrykke modstående synspunkter?

Glæder mig til arbejdet!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home