Saturday, October 06, 2007

Kjærsgaard vs Søvndahl II

Jeg genudsendte mit indlæg på Debatten på DR's hjemmeside, og det udløste flere kommentarer end jeg ialt har fået på denne side. Jeg tilføjede en afstemning som foreløblig har fået følgende resultat:

Hvem har dummet sig mest:

Pia Kjærsgaard: 40,3 %
Villy Søvndahl: 34,6 %
SUF:5,7 %
TV2 3,8 %
Vi der har brugt tid på det 15,3 %

Resultatet ændres løbende. Følg udviklingen på Debatten.

Slående er det, at mange af de der holder med Pia, mener at Pias frihedsrettigheder på en eller anden måde er blevet krænket. Det argument kan jeg slet ikke følge. Pia kom, Pia provokerede, Pia blev råbt af, Pia fik konfetti i håret, Pia gik frivilligt igen. Pia's happening ligger i mine øjne inden for grænserne af yttringsfriheden, men det gjorde SUF's happening altså også. Politiet har set optagelserne, og jeg er sikker på at der ikke bliver rejst sag mod hverken Pia K eller SUF. Så er den sag afsluttet.

Den anden sag handler om at Pia måske har løjet bevist om sagen for at give SFU skylden. Det er i mine øjne retteligt en sag for Folketingets udvalg for forretningsorden, så den er kommet på rette hylde. Jeg er sikker på at mit kære bysbarn Christen Mejdahl (Danmarks eneste rigtige liberale venstremand?) behandler den probert.

Desværre er kæden hoppet helt af for TV2, som har ladet Pia og Pia Xmas Møller slippe afsted med at blande de to sager totalt sammen. Det hedder sig: At Villy S slet ikke burde gå op i at Pia har beskyldt SFU for misèren. Han burde i stedet have bakket op om det stakkels offer for terror! Helt ærligt TV2: Det er en OMMER!!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home