Thursday, November 02, 2006

Uigendriveligt bevis

Jeg har altid vidst at at jeg er et moralsk menneske. Nu har jeg beviset. Jeg har rated siden vha af the Gematriculator og nået frem til at min blog indeholder 65% godhed og kun 35% ondskab.

Jeg er jo en lidt skeptisk natur, så jeg tjekkede lige et par sider. Dansk Folkepartis hjemmeside skorer minsanten 66% godhed og Dansk Røde Kors scorer 72 % godhed. Det må jo være rigtigt, eller hvad. Tilsidst prøvede jeg dog også www.satan.com som scorede 99% godhed, så den holder nok ikke i retten.......

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Et lille tip: Hvis man ikke bruger titelfeltet, når man skriver en post, bruger den hele første paragraf i stedet. Det kan godt være irriterende for de af os, der læser med per nyhedslæser.

2:35 AM  

Post a Comment

<< Home